RETOURNEREN
Wanneer de bestelde producten niet aan de verwachtingen voldoen, dan kunnen de producten binnen 14 werkdagen in originele verpakking en ongebruikt (bij verzegelde artikelen met niet verbroken zegel!) voldoende gefrankeerd geretourneerd worden.
Als u producten wenst te retourneren, vul dan het retourformulier volledig in en stuur deze, samen met de te retourneren goederen terug.
Voeg bij de retourzending altijd een kopie van uw aankoopfactuur, uw bankrekeningnummer en de reden van retourneren toe.
Stuur altijd een e-mail naar onze klantenservice: klantenservice@nailplaza.nl
Voldoet de retourzending aan de voorwaarden dan stort NAIL PLAZA het aankoopbedrag binnen 14 dagen retour op uw bankrekening.
RUILEN
Heeft u een verkeerde bestelling of verkeerde producten ontvangen, neem dan direct contact op met NAIL PLAZA’S klantenservice: klantenservice@nailplaza.nl
NAIL PLAZA zal dit zo goed mogelijk trachten te herstellen en nemen de retourkosten voor onze rekening. Heeft u zelf een verkeerde bestelling gedaan, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Wanneer u producten wenst te ruilen, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice, vul het retourformulier volledig in en stuur deze, samen met de te ruilen artikelen terug.
Voeg daarbij altijd een kopie van uw aankoop factuur, uw bankrekeningnummer en de reden van ruilen toe.
Voldoet een zending aan de voorwaarden, dan wordt het aankoopbedrag teruggestort.
Voor het opsturen van vervangende artikelen, plaats u in de webshop, eenvoudig een nieuwe bestelling.
VOORWAARDEN RETOUREN EN RUILEN
Verzegelde artikelen, waarvan de verzegeling verbroken is, kunnen niet geretourneerd of geruild worden.
Wanneer u zelf, of derden aan elektrische apparaten laat sleutelen, of geprobeerd heeft deze te repareren, vervalt zonder discussie de garantie en ruilen wij het product ook niet meer om.
Artikelen dienen ongebruikt, onbeschadigd, in originele verpakking en voldoende gefrankeerd te worden teruggestuurd.
Onvoldoende gefrankeerde of ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd.
Verzend- en rembourskosten van retourzendingen worden niet vergoed.
Wij besteden de grootste zorg aan het inpakken en klaar maken van uw bestelling. Mocht het desondanks een enkele keer toch voorkomen dat een artikel defect raakt tijdens verzending of dat u misschien een verkeerd product ontvangen heeft, dient u ons daarvan op de hoogte stellen. Neem in dat geval direct na ontvangst van de bestelling (binnen één dag) via email contact op met onze klantenservice: klantenservice@nailplaza.nl
ANNULEREN
Een bestelling kan binnen 24 uur nadat deze geplaatst is, kosteloos geannuleerd worden. Dit kan door een e-mail te sturen naar: info@nailplaza.nl met vermelding van uw naam, adresgegevens en het ordernummer.
Vanwege de vaste verwerkingskosten van orders geldt er een minimum bestelbedrag van tenminste € 35,00.
Bij bestellingen hoger dan € 75,00 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Onze algemene voorwaarden zijn ten allen tijde, op alle transacties, van toepassing.


NAIL PLAZA
Dedemsvaart

 

 

 

 
 

 

 

 

© 2015 - 2021 NAIL PLAZA | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel